09 december 2014

Dingen die ik deze maand at (en geen post waardig zijn) (of misschien wel ooit)

Heel vaak maak ik van die gerechten die niet echt zo noemenswaardig zijn dat ze een hele eigen post verdienen, maar wel gewoon megalekker (dat is een dunne en discutabele grens). In deze post vijf van zulke schatjes!


Knapperige boerenkool uit de oven met zongedroogde tomaatjes en avocado (en een stukje kruidencake, oftewel godenspijs). Dit was vanzelfsprekend geen hele maaltijd, dit pas namelijk ruimschoots in mijn holle kies. Zie dit meer als iets lunch-achtigs. 


Dit was zo lekker!!! Beetje jammer dat de foto zo prut is, maar misschien maak ik er nog wel een aparte post over. Zelfgemaakte naanbrood/roti/burrito-hybrids met heel veel soorten geroosterde groenten, avocadopuree en koriander. LIEFDE!


Linzen (BREAKING NEWS: ik had deze zelf gekookt, normaal denk ik 'ja daaaaag' maar ik leed aan SOG dus toen kon het), veldsla, geroosterde aubergine verdronken in olie, en geroosterde tomaatjes.


Altijd goed: geroosterde pompoen met komijn, verse koriander, knoflookyoghurtdrabje en sriracha. 


Bietjesstamp <3 Aardappels, bietjes, zacht gebakken uitjes en appel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten