31 januari 2015

Boodschaptips vol. 2


In navolging van mijn vorige lijstje met random aanraders: de tweede editie, joehoe!


De Tuinen: Meridian pindakaas (€2,50)
Beste pindakaas ooit, al beging ik hier een cruciale fout door smooth pindakaas te nemen in plaats van mijn geliefde crunchy omdat de Tuinen die laatste niet meer had. Dit is wel zo eentje die je even moet doorroeren, maar dat is het zo waard. 


Aldi: Vegetarische stukjes (€2,99)
Namaaksels van de veel (!) te overpricede maar wel lekkere Kipstuckjes van de Vegetarische Slager, gewoon bij je Aldi! En ze hebben nog meer varianten, kijk maar.

Lidl: hummus (€0,99)
Met een shitload aan knoflook zit je bij mij al gauw gebakken, dus dat ik deze hummus de lekkerste vind van alle hummi/hummussen die ik tot nu toe heb geproefd (want ik moet nog naar Sir Hummus, zoals Iris al propageerde hier) is geen verassing. En nog de goedkoopste ook, driewerf hoezee!

Foto van hier
Verschillende supermarkten: Bertolli Basilico saladedressing (de witte) (ja racisme), ongeveer €1,88 
Deze dressing is er bij mij zo ongeveer met de paplepel ingegoten (ha) (ha), maar blijft een toppertje. Lekker knoflokig, lekker licht en niet te zuur. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten